به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس افزود: ایران کشوری اسلامی، قرآنی، مجاهد و دارای جوانان و دولتمردانی قدرتمند و شجاع است.
وی ادامه داد: مردم می توانند با تکیه بر ایمان و تعالیم اهل بیت(ع) و پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، بر مشکلات غلبه کنند.
وی با اشاره به نام گذاری سال جدید به نام سال حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: در حالی که دشمنان نظام سال 97 را سال ضعف ایران اسلامی تلقی می کردند، مقام معظم رهبری این سال را نسبت به سال های گذشته، بهترین دانست و برای حل مسایل و مشکلات راهکارها و اصولی را بیان کردند که عمل به آن می تواند کشور را از نیاز به بیگانگان بازدارد.
امام جمعه موقت بندرعباس یادآورشد: امسال باید کالای با کیفیت ایرانی بسازیم و آن را مصرف کنیم و سرمایه خود را به جیب بیگانگان واریز نکنیم.
حجت الاسلام حسینی پور اظهار امیدواری کرد: دولت و ملت بتوانند همراه و همگام با هم، در راستای پیشرفت ایران اسلامی گام بردارند.
خطیب جمعه بندرعباس به 20 فروردین 1359 سال روز قطع رابطه سیاسی و بازرگانی ایران و آمریکا اشاره کرد و گفت: همان طور که امام خمینی (ره) فرمودند، این اقدام بزرگ ترین خیر و صلاح نسبت به مظلومان بود که رییس جمهوری وقت آمریکا آن را انجام داد.
وی همچنین در خصوص مناسبت های هفته از جمله (19 فروردین 59) روز شهادت آیت الله سید محمد باقر صدر و خواهر ایشان بنت الهدی به دست حکومت بعث عراق، (20 فروردین 72) روز شهادت سید مرتضی آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی و روز ملی فناوری هسته ای، (21 فروردین 78) سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی، (21 فروردین 58) روز افتتاح حساب شماره 100 به فرمان امام (ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و (25 رجب سال 183 هجری قمری) سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) مطالبی بیان کرد.
7195/2094

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.