به گزارش ایرنا، ناوسالار یکم پاسدار عباس غلامشاهی روز پنجشنبه در آیین آغاز اردوهای راهیان نور شهدای خلیج فارس در بندرعباس اظهار داشت: برگزاری این اردوها راهی برای شناساندن این شهدا به مردم است.
وی ادامه داد: رشادت های شهدای دریایی باعث شد آمریکا در یک و نیم سال پایانی دوران دفاع مقدس که به جمهوری اسلامی اعلام جنگ کرده و وارد رویارویی مستقیم شده بود، ناکام بمانند.
جانشین فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: هرمزگان دارای 11 شهید دریایی است و شرکت کنندگان در اردوهای راهیان نور دریایی با بخشی از این رشادت ها آشنا می شوند.
ناوسالار یکم پاسدار غلامشاهی یاد آور شد: شناور حمل خودرو (لندینگ کرافت) خرمشهر برای این منظور تجهیز شده و شناورهای رزمی هم برای نشان دادن اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه دریا آن را همراهی می کنند.
وی، هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور دریایی شهدای خلیج فارس در3 استان هرمزگان، بوشهر و خوزستان را آشنایی هموطنان با اهمیت خلیج فارس و تنگه هرمز، بیان رشادت های مردمان جنوب کشور در مقابله با دشمنان و نمایش اقتدار جمهوری اسلامی در خلیج فارس عنوان کرد.
هزینه شرکت در این اردوها رایگان است و علاقه مندان می توانند بلیت این سفر دریایی را ازمکان های مذهبی مانند امامزاده ها، مساجد و مکان ها گردشگری تهیه کنند.
اردوهای راهیان نور دریایی از سال 89 با شرکت 3 هزار نفر در بندرعباس آغاز شد و نوروز گذشته افزون بر 11 هزار نفر در آن شرکت کردند.
56 هزار و 352 نفر در 8 سال برگزاری راهیان نور دریایی در هرمزگان شرکت کرده اند.
3219/6048
* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.