به گزارش ایرنا، حجت الاسلام روح الله مختاری در نمازجمعه این شهرستان افزود: اگر دست ما از توان موشکی خالی باشد و اقتدار منطقه ای را از دست بدهیم یک روز هم به این ملت رحم نمی کنند.
وی ادامه داد: هیچ کدام از مسئولان نظام نیز حق مذاکره در مسائل دفاعی، قدرت موشکی و حضور منطقه ای ایران را ندارند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی حاجی آباد با اشاره به سخنان اخیر رهبر فرزانه انقلاب با محوریت زن و تقابل دیدگاه اسلام با دیدگاه غربی بیان داشت: همان طور که مهم ترین وظیفه حکومت اسلامی تربیت جامعه است این وظیفه در خانه نیز برعهده زنان است، زیرا زن مسلمان هم در رشد علمی و هم معنوی خود و هم خانواده اثرگذارترین فرد خانواده است.
مختاری افزود: زنانی که با تبلیغات شبکه های غربی میل به دلفریبی و جلوه گری پیدا می کنند بدانند اولین کانون خانواده ای که ازهم می پاشد و محبت ها از بین می رود، خانواده خودشان است .
وی گفت: همه در برابر گناه اجتماعی مسئول هستند و خواسته مردم این است که متولیان در مقابل رواج حرام اجتماعی ایستادگی کنند.
امام جمعه حاجی آباد با اشاره به در پیش بودن 22 اسفند و سالروز تاسیس بنیاد شهید ابراز کرد: امروز اگر دین، استقلال و آزادی داریم همه اینها مدیون خون شهدا هستیم.
مختاری همچنین بر برگزاری و حمایت از یادواره ها، کنگره ها و اردوهای راهیان نور که باعث زنده شدن و حفظ یاد شهدا می شود، تاکید کرد.
خطیب جمعه حاجی آباد ادامه داد: مسئولان دولتی عملکرد یکساله خود درسال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را به مردم گزارش بدهند.
9887/2094

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.