سید حسن افتخاری روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی هندبال ساحلی در بندرعباس در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: پس از رقابت های آسیایی 2017 و کسب عنوان سومی در این رقابت ها، تاکنون دو اردو به منظور آمادگی بیشتر تیم ملی در بندرعباس و خارک برگزار کردیم و اردوی سوم نیز از امروز در بندرعباس آغاز شده است.
وی با بیان این که تیم ملی هندبال ساحلی ایران از استعدادها و بازیکنان بسیار خوبی برخوردار است، افزود: تمام تلاش خود را برای حضور موفق در رقابت های جهانی انجام می دهیم، اما به دلیل برخی کمبودها، با شرایط و اردوهای آمادگی تیم های اروپایی و حتی کشورهای همسایه فاصله داریم.
افتخاری تصریح کرد: سعی بر آن داریم کمبودها را با تمرینات بیشتر و منسجم تر برطرف کرده و بتوانیم نماینده شایسته ای برای کشورمان در رقابت های جهانی باشیم.
سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان کشورمان در خصوص وضعیت اردوی تیم ملی در بندرعباس، گفت: در این اردو کارهای تکنیکی، تاکتیکی و بدنسازی در شرایط خوب آب و هوایی بندرعباس انجام می شود و امیدواریم بیشترین بهره را از اردوها داشته باشیم.
تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان کشورمان در رقابتهای آسیایی 2017 موفق به کسب عنوان سومی شد و جواز حضور در رقابتهای 2018 سوچی روسیه را کسب کرد.
رقابتهای جهانی 2018 سوچی روسیه خردادماه سال آینده برگزار می شود.
7198/7408

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.