علیرضا درویش نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شامگاه سه شنبه (دیشب) در این برنامه کلیپی پخش شد که محتوای آن مخالف مصالح نظام بود.
وی ادامه داد: هم چنین این برنامه شامل دو نکوداشت برای دو نفر از هنرمندان استان هرمزگان بود که درباره هریک توضیحات و حاشیه هایی وجود دارد.
به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان، علی پورسیار معروف به «علیکو بریم» که یکی از نکوداشت ها به وی اختصاص یافته بود، ویژگی های لازم برای نکوداشت را ندارد.
درویش نژاد ادامه داد: هنرمندانی که برای آنها نکوداشت گرفته می شود باید دارای شاخص هایی باشند که یکی از آنها تاثیرگذاری فرهنگی، هنری و اجتماعی است و هنرمند یاد شده به عنوان نوازنده عروسی در هیچ یک از این جنبه ها تاثیرگذاری ندارد.
این مدیرفرهنگی خاطرنشان کرد:علی حبیب زاده نیز یکی دیگر از افرادی بود که بخشی از برنامه به نکوداشت ایشان اختصاص یافته بود.
وی تصریح کرد: درباره این فرد نیز با توجه به برخی مواضع سیاسی و فرهنگی اش مسائلی وجود دارد و مراجع ذیربط به دلیل همین حساسیت ها خواستار لغو مجوز دومین شب کنسرت گروه پیپه بند شدند.
کنسرت گروه یاد شده سه شنبه شب در تالار آوینی بندرعباس برگزار شد و قرار بود چهارشنبه شب نیز برنامه این گروه برگزار شود و برای آن بلیت فروشی شده بود.
برگزارکنندگان این برنامه روز چهارشنبه اعلام کردند مجوز دومین شب برنامه آن ها لغو شده و پول خریداران بلیت برگردانده می شود.
2094
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.