محسن زینلی روز چهارشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: اجرای این طرح در شهرستان بندرعباس در کتابخانه‌ های عمومی سید احمد خمینی و فردوسی اجرا می شود.
وی افزود: این طرح در سطح شهرستان ها در کتابخانه های عمومی آل محمد(ص) درمیناب، خواجه نصیر طوسی در رودان، الزهرا(س) درحاجی آباد،صاحب الزمان سیریک، شهید خاوند بندرلنگه و میثاق بندر خمیر برگزار می شود.
مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان بیان کرد: این طرح همچنین درکتابخانه های شهید باهنر در بندر جاسک، علی ابن ابیطالب(ع) قشم، شرفا شرفایی بستک و باقرالعلوم پارسیان انجام می شود.
زینلی اجرای طرح ملی کتابخانه گردی را فرصت مناسبی برای حضور و جذب مسئولان و علاقه مندانی که تاکنون به کتابخانه نیامده اند دانست.
به گفته وی، از ابتدای سالجاری تاکنون800 نشست کتاب خوان با هدف به اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده در بین مردم و در کتابخانه های عمومی هرمزگان برگزار شده است.
مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان ابراز کرد: رسالت اصلی کتابخانه‌ های عمومی به عنوان پایگاه های مهم فرهنگی ترویج فرهنگ کتابخوانی است.
هم اکنون 49 کتابخانه عمومی در سطح استان هرمزگان وجود دارد که از این تعداد 10باب آن در شهرستان بندرعباس شامل 6 کتابخانه شهری و 4 کتابخانه روستایی است.
9887/ 6048

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.