به گزارش ایرنا، این مسابقه که از ساعت اولیه روزیکشنبه در 2 سالن مجهز هتل همای بندرعباس و با میزبانی دانشگاه علمی کاربردی هرمزگان و حضور اساتید و اعضا هیات علمی وهیات ‌های داوری برگزار شد، تا شامگاه ادامه داشت.
در این روز تیم‌ آفتاب موفق شد با کسب 386 امتیاز بر تیم مهارت و کارآفرینی که 361 امتیاز کسب کرد، غلبه کند همچنین تیم امیرکبیر نیز با کسب 400 امتیاز بر تیم آمادی که 396 امتیاز کسب کرد، غالب آمد تا به همراه تیم آفتاب به مرحله بعد و روز دوم مسابقات راه پیدا کند.
تیم‌ های علامه شهرکرد و تدبیر نیز هر کدام با کسب 495 و 501 امتیاز به ترتیب بر حریفان خود امید سبلان و بهزیستی که 397 و 371 امتیاز کسب کردند، برنده معرفی شدند.
در روز نخست این دوره از مناظرات سراسری دانشجویی تیم تدبیر تاکنون با کسب 501 امتیاز بیشترین امتیاز را توانسته است کسب کند که در نوع خود قابل توجه است.
این مسابقه که در 2 نوبت صبح و عصر برگزار شد، با برد تیم بردال با کسب 438 امتیاز از فرهنگ و هنر اصفهان که 430 امتیاز کسب کرد ادامه یافت، که در ادامه تیم ماشین‌ سازی تبریز با کسب 366 امتیاز تیم زنان موفق که 331 امتیاز کسب کرد را شکست داد.
همچنین تیم فرهنگ وهنر دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان توانست با کسب 485 امتیاز بر تیم امام رضا (ع) که 399 امتیاز کسب کرد فائق آید و از طرفی دیگر نیز تیم نقش جهان با 466 امتیاز تیم آوای ایساتیس با 433 امتیاز را دور این مسابقات بیرون راند.
تیم ‌های تعاون و سفیران کریمه نیز تیم‌هایی دیگری بودند که با کسب 463 و 437 امتیاز علاوه بر نشان دادن سطح کیفی خود و متقاعد کردن داوران، تیم‌های همدانا و خلیج فارس را که 353 و 371 امتیاز کسب کرده بودند را شکست دادند و خود به دور بعد راه یافتند.
علاوه بر این 10 مسابقه در روز نخست یک مسابقه نیز برای تعیین یک تیم دیگر برای دور بعد بین تیم‌ های فرهنگ و هنر اصفهان و محقیقن پویا به عنوان بهترین بازنده‌ ها برگزار شد که به دلیل عدم تامین نظر داوارن هیچ کدام از این دو تیم موفق به راهیابی به دور بعد نشدند و مقرر شد در روز دوم این مسابقات مسابقه دیگری بین دو تیم از بازندگان در روز اول برگزار شود.
نخستین دوره رقابت های مناظره دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی با حضور 110 نفر در قالب 22 تیم در بندرعباس از 13 تا 15 اسفند و به مدت سه روز درحال برگزاری است.
9887/ 6048
* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.