به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت گازهرمزگان، پارسا پروین در نشست با اعضای هیات رییسه شرکت های گازی افزود: با عملیاتی کردن 100 درصد طرح جامع گازرسانی، در واقع 50 درصد استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.
وی با اشاره به گازرسانی بخش خانگی و تجاری افزود: در حال حاضر شهرهای پارسیان، بستک، بندرخمیر، بندرعباس، قشم و حاجی آباد از نعمت گاز طبیعی برخوردارند و شهر دشتی و تخت نیز در سه ماهه اول سال 97 تحت پوشش گاز قرار خواهند گرفت.
پروین ابراز کرد: خطوط گاز از170 کیلومتر در سال91 هم اکنون به 630 کیلومتر و فروش گاز نیز از 8 میلیون متر مکعب در روز به 25 میلیون مترمکعب رسیده که این مهم نشان دهنده گسترش خط و خطوط و ایجاد زیرساخت های مناسب جهت استفاده صنایع از گاز طبیعی است.
در ادامه رئیس امور مالی و پشتیبانی شرکت گاز هرمزگان از طرح تحقیقاتی بهایابی بر مبنای فعالیت (ABC) در شرکت گاز این استان خبر داد و گفت: هدف اصلی این طرح بر مبنای فعالیت، شناسایی هزینه های واقعی، فروش هر واحد از محصول و خدمات، عوامل مرتبط با بهای تمام شده و کاهش آن در نهایت سودآوری بیشتر خواهد بود.
بهمن بازگیر افزود: در این راستا پس از ارایه طرح تحقیقاتی به شرکت ملی گاز، شرکت گاز هرمزگان به عنوان دبیرخانه مرکزی پیاده سازی سیستم بهایابی بر مبنای فعالیت (ABC) انتخاب شد.
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران نیز در پایان این نشست اظهار داشت: شرکت ملی گاز با گام های موثر خود در عرصه صنعت در آینده نزدیک به یک برند مبدل شده به نحوی که الگوی دیگر سازمان ها در ابعاد مختلف همچون روش ارزیابی مدیران قرار می گیرد.
حمیدرضا عراقی سرلوحه قرار دادن وجدان، شعور، عشق و امید به آینده را رمز حال خوب و موفقیت در کار عنوان و خاطرنشان کرد: صنایع و امکانات وسیعی در قشم، کیش دارد که با تلاش و برنامه شرکت گاز هرمزگان با رویکردی مناسب وارد فصل جدیدی از تحولات گازرسانی خواهد شد.
9887/ 6048

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.