به گزارش عصر سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سرهنگ محمد رستمی در این زمینه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کیف قاپی در بازار میناب، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی بیان داشت: با توجه به احتمال وقوع سرقت در پنجشنبه بازار میناب، ماموران انتظامی شهرستان به صورت نامحسوس منطقه را تحت نظر و مراقبت قرار دادند.
رستمی ابراز کرد: ماموران حین گشت زنی، یک زن را در حین سرقت شناسایی و در یک اقدام ضربتی نامبرده را دستگیر کردند و طی تحقیق های انجام شده مشخص شد که متهم دارای 9 فقره سابقه کیفری به جرم کیف قاپی است.
فرمانده انتظامی میناب اظهار کرد: متهم طی بازجویی های تخصصی صورت گرفته به سرقت با همکاری 6 نفر از همدستان خود که همگی زن بودند، اعتراف کرد.
وی ادامه داد: درعملیاتی منسجم مخفیگاه 2 نفر دیگر از اعضای این باند نیز شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر شدند و تلاش جهت شناسایی و دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.
رستمی یادآور شد: یکی از رسالت های نیروی انتظامی، برقراری نظم و امنیت عمومی می باشد و پلیس با تمام توان و اقتدار در این راه گام برمی دارد.
شهرستان میناب در 90 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.
9887/6048

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.