به گزارش ایرنا، علیرضا درویش نژاد روز سه شنبه درجمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره هنرهای سینمایی قرآن و عترت هرمزگان 16 و17 اسفند ماه جاری در فرهنگسرای طوبی برگزار می شود.
وی بیان کرد: هیات انتخاب جشنواره نیز پس از بازبینی آثار ارسالی تا 10 اسفند آثار انتخابی در بخش مسابقه را اعلام می کنند.
به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، در بخش مستند اثر «باغ ما که هنوز خشک نشده» و «حصیل » از اثر مهدی میرزایی، «انعکاس نورانی» از یوسف محمود پور،«چشمهایم مال تو» خوبیار سالاری، « انتظار وحدت و حدت انتظار» از محسن عباسی، «شکوفه های قرآنی»، «مهاجران عاشق»، «سوره های سرخ» و «مشق عشق» اثر سید جعفر جعفری اولیا در بخش مستند است.
درویش نژاد ادامه داد: «رهروان ولایت»، «در سایه سار ایمان»، «در سایه ایثار»، «شور جوانی»، «در پناه مصحف» و «بچه های مسجد» از دیگر آثار سید جعفر جعفری اولیا در بخش مستند می باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اضافه کرد: در این بخش فیلم «آل»غلامرضا رحیمی، «تفتان»، «شهد زندگی» و « عبد صالح نیز از حجت دهقان ارسال شده است.
درویش نژاد گفت: در بخش داستانی از محمدمهدی شریفی نیز چند اثر شامل «وفای به عهد»، «راه بهشت»، «ریزش گناه»؛ «مائده آسمانی»، «کار و تلاش» و« حریم امن» ارسال شده است.
وی بیان کرد: «ندای دروغین» و «مسجد بچه ها» ازعباس عباس زاده، « نماز و ترک گناه» از فاطمه مریدی، «اسب دینک»، «آرام جانم»، «دایگ» و «راهنما» نیز از حجت دهقان، « پشت در رسیدم بگم کی هستم» شهاب آبروشن و «نماز»از غلامرضا رحیمی از دیگر آثار دریافتی در بخش داستانی است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خاطرنشان کرد: در بخش انیمیشن نیز «زیتون های نارس» و «به رنگ دریا» از احمد مریدی زاده و«غروب و دخترک» امیر خاکسارپور نیز به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.
9887/6048

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.