به گزارش ایرنا محمد احمدی روز شنبه درهمایش جشن انقلاب در روستای بونجی جاسک افزود: اقتدار امروز ایران اسلامی موجب توجه ویژه قدرت های بزرگ جهانی به این نظام الهی شده است.
وی خاطرنشان کرد: مقاومت ملت ایران باعث شده که در اوج عزت و افتخار قرار گرفته و قدرت های غربی را پای میز مذاکره بکشاند تا حقوق ملت را به رسمیت بشناسند.
فرماندار جاسک گفت: ایام ملکوتی دهه فجر نشان دهنده عشق مردم به نظام است و امام راحل با حمایت و پشتیبانی مردم، نهضت را رهبری و موج اسلام خواهی را در دنیا به راه انداخت.
احمدی افزود: انقلاب اسلامی ایران از بزرگترین و پر برکت ترین رخدادهای جهان محسوب می شود که نه تنها سرنوشت کشور، بلکه سرنوشت بسیاری از کشورها و ملت های منطقه را تغییر داد.
وی تصریح کرد: اگر مطابق قانون نمی توان برخی مشکل مردم را رفع کرد، حداقل موضوع را با اخلاق حسنه که دراسلام هم تاکید زیادی شده، موضوع را برای مردم تشریح کنیم.
وی تاکید کرد: مطالبات مردمی را نمی توان منکر شد، نباید به نارضایتی ها دامن زد، با هر گرایش و دیدگاه سیاسی، باید در رفع مشکل اقتصادی مردم تلاش کرد.
فرماندار جاسک با تشریح عملکرد نظام در 40 سال گفت: همه شما به یاد دارید در مناطق محروم حضور پزشکان هندی و پاکستانی سبقت را از جوانان ربوده بودند و در بخش آموزش بدون مدارس بودیم که بحمدالله پس انقلاب پزشکان ایرانی مجالی به خارجی ها ندادند.
احمدی، جاسـک را یـک گنـج حیاتـی درسـواحل عمـان دانست و گفت: دولت تدبیر و امید این بندر را به پایانـه دوم انـرژی معرفی کرد کـه با طراحی و سـاخت آن به عنـوان پایانه دوم اسـتراتژیک کشـور زمینه صـدور نفـت و گاز و محصـولات پتروشـیمی ایـران به کشـورهای حـوزه اقیانـوس هنـد انجـام می پذیـرد.
وی افزود: طـرح منطقـه آزاد اقتصـادی و منطقه ویـژه انرژی درجاسـک و روستای آن زمینه اشـتغال را در ایـن منطقـه محـروم فراهـم مـی آورد و پیامـد آن، توسـعه اقتصـادی و اجتماعـی منطقـه، افزایـش امنیـت کشـور و رضایـت سـاکنان محلـی اسـت کـه در نهایـت منجـر بـه توسعه اقتصـادی و سیاسـی و شـکوفایی کشـور می شـود.
شهرستان جاسک با 58 هزار نفر جمعیت در 300 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7199 /6048
خبرنگار : حسن آتش زبان **انتشار : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.