به گزارش ایرنا، سرهنگ علی اصغر خرم روی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این موتورلنج ها با 18 نفر سرنشین و حجم قابل توجهی از کالای قاچاق به هنگام کنترل و گشت زنی دریابانان ناوگروه شناوری شهرستان ابوموسی شناسایی شدند.
وی عمده کالاهای قاچاق کشف شده از این شناورها را آجیل، غلات، کفش، پوشاک، لوازم برقی، لوزام خانگی، روغن، لوازم آرایشی و بهداشتی، قطعات یدکی خودرو و برخی اقلام دیگر عنوان کرد.
فرمانده دریابانی هرمزگان با اشاره به تاثیر بسیار بد قاچاق کالا و ارز بر اقتصاد کشور ، گفت: از همین رو مرزبانی هرمزگان مصمم است تا با مبارزه جدی با این معضل اقتصادی، چرخه تولید را در کشور رونق بخشد و در پی آن اشتغال زایی و مشکلات اقتصادی نیز برطرف شود.
سرهنگ خرم‌ روی با تاکید بر لزوم تقویت سطح تعاملات با مرزنشینان در تامین امنیت مرزها، اظهار امیدواری کرد: با مشارکت مرزنشینان و نهادهای دخیل در مدیریت مرزها، به زودی شاهد شکوفایی و رونق اقتصادی مرزهای جنوب کشور باشیم.
موقعیت استراتژیک هرمزگان با 103 هزار کیلومتر مربع وسعت و 13 شهرستان باعث شده حجم قابل توجهی از کالای قاچاق از طریق مبادی رسمی ، ساحلی ، روستایی و خورها به طور غیرمجاز وارد استان شود.
7198/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.