به گزارش ایرنا، خلیل قاسمی روز جمعه در نشست تشریح طرح های حوزه صنعت و معدن هرمزگان در ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: همزمان با این ایام 41 طرح صنعتی با سرمایه گذاری بیش از هشت هزار میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
وی با بیان این که با بهره برداری از این طرح ها برای 813 نفر اشتغالزایی می شود، افزود: این طرح ها در شهرستان های بندرلنگه، پارسیان، بستک، خمیر، جاسک، میناب و بندرعباس اجرا شده اند.
قاسمی اظهار کرد: این طرح ها در زمینه تولید آهن اسفنجی به شکل بریکت، انواع قیر، قطعات شناورهای دریایی، محصولات بتنی، موتورهای برقی، کابینت و اوراق فشرده چوبی، لوازم خودرو، محصولات شیلاتی و غذایی و برخی موارد دیگر است.
قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش های در دست انجام به منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی و پرداخت تسهیلات رونق تولید، گفت: از ابتدای سال تا اواسط دی ماه امسال 365 میلیارد تومان تسهیلات به 305 واحد تولیدی در استان پرداخت شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: براساس این میزان پرداختی رتبه استان به ترتیب 19 در تعداد و 21 در مبلغ می باشد که نیاز است با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال ،بانکها سرعت عمل بیشتری نسبت به پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی استان داشته باشند.
براساس آمارهای اعلام شده در حال حاضر 360 واحد صنعتی در 18 شهرک و ناحیه صنعتی استان هرمزگان فعالیت می کنند.
7198/7408
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.