خلیل قاسمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقدام بر اساس تصمیم و تصویب هیات مدیره انجام شده درصورتی که مصوبه هیات مدیره نمی تواند اساسنامه را تغیر دهد.
وی با بیان این که این موضوع از طریق استاندار هرمزگان در حال پیگیری است، ادامه داد: هیات مدیره استدلال می کند چون 7 استان ساحلی در کشور وجود دارد موضوع ها باید در تهران مدیریت شود که این موجب دشواری هایی شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اضافه کرد: این درصورتی است که بیشترین صنایع و فعالیت های صنایع دریایی در هرمزگان انجام می شود.
قاسمی بیان داشت: انتظار می رود صندوق حمایت توسعه صنایع دریایی مانند بسیاری از واحدهای ملی مستقر در بندرعباس، در این شهر مستقر شود.
وی اشاره کرد: این کار به ارائه خدمات بهتر صندوق توسعه صنایع دریایی به فعالان این حوزه منجر می شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان بیان داشت: البته صندوق توسعه صنایع دریایی در بندرعباس شعبه ای با اختیارات محدود دارد.
قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: تامین مالی یکی از مسائل مهم محرک صنعت به خصوص صنایع دریایی است که با استفاده از چند روش در همه جای دنیا انجام می شود و یکی از این روش ها صندوق های حمایتی هستند.
قاسمی اشاره کرد: با توجه به توانایی مالی صندوق توسعه صنایع دریایی می توان از منابع آن در صنایع و سازه های کوچک این سنعت بکار گرفت که هفته جاری تفاهم نامه ای بین استانداری هرمزگان و صندوق یاد شده به اممضاء رسید.
3219 / 6048
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.