اسماء کریمی شامگاه شنبه در بازدید از غرفه ایرنا در پانزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان و چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال افزود: در 9 ماه نخست امسال، 20 هزار نفر در آموزش های دولتی و آزاد فنی و حرفه ای هرمزگان شرکت کردند.
وی بیان داشت: افرادی که موفق به گذراندن دوره های آموزشی فنی و حرفه ای و دریافت مدرک قبولی از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان شوند، گواهی نامه بین المللی دریافت می کنند.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان اظهار کرد: آموزش های فنی و حرفه ای به متاضیان به صورت دولتی و آزاد در مرکزهای ثابت و شعبه های شهری این اداره کل ارائه می شود.
کریمی گفت: آموزش های فنی و حرفه ای بیشتر برای دانش آموزان، دانشجویان، زندان ها، محله های حاشین نشین و روستاها برگزار می شود.
وی خاطر نشان کرد: هم اکنون 4 هزار استاندارد آموزشی و بین المللی از اقدام های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برای توسعه آموزش های مهارتی بویژه در رشته های منطق با فناوری های نوین تدوین شده است.
اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان دارای 157 آموزشگاه ثابت، 11مرکز ثابت دولتی و 4 شعبه شهری در سیریک، بستک، بندرخمیر و جزیره هرمز است.
پانزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان و چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال که از شامگاه یکشنبه اول بهمن ماه به مدت یک هفته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بندرعباس واقع در سه راه جهانبار آغاز به کار کرده بود، شامگاه شنبه هفتم بهمن ماه به کار خود پایان داد.
7195/ 6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.