به گزارش ایرنا، محمد آشوری روز پنجشنبه در ششمین نشست شورای اداری هرمزگان افزود: دشمنان با جلوه دادن ناکارآمدی و ضعف انسجام ملی، بدنبال کاهش و تضعیف اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی هستند.
وی بیان داشت: بحران کارآمدی و انسجام، مشروعیت نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال می برد و باید باز تولید جدی در این زمینه صورت گیرد.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی یاد آورشد: منطق جمهوری اسلامی پیگیری مطالبه های مردمی است که باید از همه ظرفیت های نظام برای حل مسائل و مشکلات مردم استفاده شود.
آشوری اضافه کرد: در شرایط کنونی نیاز به بازشناسی تمامی مسائل در کشور داریم و نباید از آن غافل شویم.
وی ادامه داد: قدرت‌ های سلطه در طول عمر انقلاب اسلامی از هر شیوه ای علیه نظام اسلامی توطئه کردند اما این انقلاب و نظام با تدبیر امام راحل، مقام معظم رهبری و حضور مردم تراز دموکراسی کشور را به رخ جهانیان کشیده‌ است.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید امید مردم به آینده را تقویت کنیم و سران هر سه قوه باید مسائل و مشکلات را پیگیری کرده و به کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران کمک کنند.
آشوری اضافه کرد: مشکلاتی همچون وضعیت ورود فاضلاب به دریا در بندرعباس باید بدون هیچ معطلی برطرف شود و نباید عملکردمان جوری باشد که سبب ناکارآمدی و احساس نا امیدی در مردم شود.

**وجود 71 هزار طرح نیمه تمام در کشور
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هم اکنون 71 هزار طرح نیمه تمام در کشور وجود دارد که این طرح به 650 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
آشوری افزود: باید قوانیی تصویب شود تا پروژه های اولویت دار و شاخص ملی به سرانجام برسد.
وی ضمن تاکید بر ضرورت مدیریت منابع بیان داشت: باید تمامی مسئولان در کشور توجه داشته باشند در شرایط کنونی و آینده، برای افزایش کارآمدی و جلوگیری از فساد مدیریت منابع صورت گیرد.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از استاندار هرمزگان خواست در کنار نظارت دقیق و با توجه به فهم مشترک در مسیر توسعه استان، روحیه جهادی در مدیران تقویت شود.
آشوری یاد آورشد: 15 مشکل اساسی در استان هرمزگان مشخص شده که باید بدون معطلی در رفع آن ها بکوشیم.
این نماینده مجلس در پایان پیشنهاد داد در جهت برطرف کردن محرومیت مناطقی همچون جزیره هرمز و کوشا احمدی حاجی آباد، ستاد برطرف کردن مشکلات این مناطق به ریاست یکی از معاونان استانداری تشکیل و با حضور مدیران متولی هرچه زودتر این مشکلات برطرف شود.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.