به گزارش ایرنا، محمود مظفر روز پنجشنبه در ششمین نشست شورای اداری استان هرمزگان افزود: با اهرم نماز مسائل و مشکلات جامعه حل می شود، لذا از مدیران انتظار داریم در راستای اقامه هر چه بهتر این فریضه الهی در جامعه تلاش کنند.
وی بیان داشت: یکی از موضوع های اساسی مورد فرمایش رهبر فرزانه انقلاب دعوت مردم به نماز است که باید تلاش کنیم این امر الهی به خوبی اجرا شود.
قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور اظهار کرد: نماز پایه و ریشه است که اگر به خوبی اقامه شود، تاثیر مطلوبی بر سایر اعمال ما می گذارد.
مظفر اضافه کرد: تنها نهادهای مذهبی متولی امر نماز نیستند و باید همه دستگاه های اجرایی همان طور که برای سایر مشکلات مردم دغدغه دارند، برای به پاداشتن نماز نیز اقدام کنند.
وی گفت: مهم ترین شیوه مدیران و مسئولان در دعوت کارکنان به نماز، عمل رفتاری آن هاست که اگر خود به نماز حساس باشند در دیگران نیز اثر می گذارد.

**هرمزگان نخستین استان میزبان اجلاس نماز به لحاظ ترکیب جمعیتی شیعه و اهل سنت بود
قائم‌ مقام ستاد اقامه نماز کشور همچنین با قدردانی از میزبانی بسیار خوب استان هرمزگان در بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز گفت: هرمزگان نخستین استان میزبان اجلاس نماز با ترکیب جمعیتی شیعه و اهل سنت بود و به برکت این اجلاس هزاران محتوا با موضوع نماز در فضای مجازی منتشر شد.
مظفر گفت: بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با هماهنگی مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی هرمزگان به بهترین شکل و با نظم و انضباط خوبی برگزار شد که جای تجلیل دارد.
در پایان این نشست از عوامل و دست اندرکاران برگزاری بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز کشور در هرمزگان تجلیل شد.
بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز 30 آذرماه امسال با حضور رئیس ستاد اقامه نماز کشور، جمعی از مقامات کشوری و استانی و علمای شیعه و سنی به میزبانی هرمزگان برگزار شد.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده:خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.