به گزارش ایرنا، امام جمعه قشم در جمع راهپیمایان گفت: امروز قشرهای مختلف مردم شهرستان قشم به میدان آمده اند تا حمایت خود را از نظام اسلامی، ولایت فقیه، آرمان ها و اندیشه های اصیل اسلامی نشان دهند.
حجت الاسلام رضا جوکار افزود: این اجتماع باشکوه و کم نظیر که با هدف دفاع از انقلاب اسلامی برگزار می شود حرکت های اغتشاش گرانه و دست های داخلی و خارجی حامی آن ها را محکوم می کند.
وی ادامه داد: مردم در این مراسم حضور یافتند تا عده اندکی را که از طرف دشمنان ایران اسلامی در خارج از مرزها هدایت می شوند، خاموش کرده و نشان دهند که اهانت به اسلام، مسجد و ولی فقیه را تحمل نمی کنند.
جوکار تصریح کرد: مردم به صحنه آمدند تا به دستگاه های قضایی، اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی و نیز نیروهای مسلح اعلام کنند که خواهان برخورد قاطع با اغتشاش گران و آشوب گران هستند.
وی اظهار کرد: مردم حق دارند که مطالبه و پرسش گری داشته باشند و باید اعتراض ها و انتقادهای خود را به شکل قانونی ارائه کنند و مسئولان نیز باید برای تحقق این مطالبات کوشش کنند.

** مردم صف خود را از عاملان نا آرامی ها جدا کردند
فرماندار شهرستان قشم نیز در این مراسم گفت: امروز مردم با حضور در این مراسم صف خود را از عاملان نا آرامی ها جدا کردند و به همه دنیا نشان دادند که دشمنان را خوب شناخته و توطئه آنان را خنثی می کنند.
علیرضا نصری افزود: جنگ های نیابتی و تحریم های اقتصادی از توطئه های دشمن بود که در برنامه نخست خود شکست خورد و در صحنه دوم نیز با تحقق اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است، دشمن باز هم شکست می خورد.
وی ادامه داد: دشمن در برنامه بلند مدت قصد دارد اصل نظام را از اهداف بزرگ و انقلابی خود منحرف کند اما این توطئه نیز با حضور دشمن شناسانه مردم شکست خواهد خورد و استکبار جهانی و عروسک های خیمه شب بازی آن ها در منطقه آرزوی شکست این ملت را به گور خواهند برد.
نصری تصریح کرد: اظهار مطالبه حق مردم و فلسفه وجودی انقلاب این است که مردم بتوانند خواسته های خود را پیگیری کنند.
در چند روز گذشته پس از اعتراض مال باختگان به چند موسسه مالی و اعتباری و نیز گرانی اقلام اقتصادی ، گروهی فرصت طلب بر موج این نا آرامی ها سوار شده و دست به اغتشاش هایی در خیابان ها زدند که در پی آن تخریب اموال عمومی و در مواردی حتی کشته شدن چند نفر از هموطنانمان گزارش شد.
7500/7408
خبرنگار: حسین آزاد منجیری * انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.