سرهنگ علی اسفندانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: پلیس راه هرمزگان با بیش 300 خودرو و موتورسیکلت در این مانور شرکت دارد.
وی تصریح کرد: علاوه بر گشت‌های پلیس راهور مستقر در مسیرهای مختلف استان، نیروها و تجهیزات مستقر در ایستگاه های پلیس راه و کانکس های جاده‌ای نیز عملیات راهداری زمستانی را پشتیبانی خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: در طرح راهداری زمستانی، پلیس راهور، راهداری، اورژانس، آتش ‌نشانی، هلال ‌احمر و دیگر نیروها مشارکت دارند.
فرمانده پلیس راه هرمزگان اظهار کرد: کاهش تصادفات جاده‌ای و تامین امنیت کامل در جاده‌های استان از جمله مهمترین اهداف اجرای این طرح است.
سرهنگ اسفندانی بیان داشت: با وجود افزایش ترددها طی 8 ماهه گذشته، شاهد کاهش چهار درصدی جانباختگان حوادث جاده ای در استان هرمزگان در همسنجی با مدت مشابه پارسال بوده‌ایم.
امیرحسین اسدی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی هرمزگان نیز در خصوص این مانور به ایرنا گفت: بیش از چهل پایگاه جاده‌ای و 21 پایگاه اورژانس شهری، سه آمبولانس دریایی و یک آمبولانس هوایی در این طرح شرکت دارند.
طبق اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان، در مانور طرح زمستانی راهداری و ترافیکی 318 ناوگان سبک و سنگین،360 راهدار و 150 نیروی پشتیبان شرکت دارند.
هرمزگان بیش از 12 هزار و 500 کیلومتر جاده دارد.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.