به گزارش ایرنا، منصور سرگزی عصر روز یکشنبه در نشست مدیران کمیته ‌های برگزاری بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز در بندرعباس اظهار داشت: بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز صبح روز پنجشنبه سی‌ ام آذرماه آغاز و برنامه ‌ریزی شده قبل از نماز مغرب این روز به پایان برسد.
وی ضمن تقدیر از تلاش ‌های اعضای ستاد برگزاری اجلاس سراسری نماز در بندرعباس به ویژه استاندار هرمزگان، خاطرنشان کرد: برآورد ستاد این است که تقریبا 300 نفر میهمان از سایر منطقه های کشور در این اجلاس شرکت کنند.
سرگزی بیان داشت: بهترین مبلغان و متخصصان حوزه نماز کشور به شهرستان‌ ها، منطقه های حاشیه‌ ای و مدرسه های استان هرمزگان اعزام شده ‌اند تا جامعه هدف بیشتر و بخش گسترده ‌ای از هرمزگان از برکت های برگزاری اجلاس بهره ‌مند شود.
دبیر اجلاس‌ های سراسری نماز تصریح کرد: برنامه ‌های بسیار خوبی همزمان با نزدیک شدن به زمان اجلاس از طریق صدا و سیمای مرکز خلیج فارس با حضور متخصصان حوزه نماز برنامه‌ ریزی شده تا مردم هرمزگان از برنامه ‌های فراگیر در حوزه نماز بهره ‌مند شوند.
وی عنوان کرد: در بحث نمایشگاه اجلاس به صورت محدود جدیدترین آثاری که در حوزه نماز تولید شده در محل برگزاری اجلاس به نمایش گذاشته می شود تا شرکت‌کنندگان در جریان آخرین دستاوردهای حوزه نماز قرار گیرند.
سرگزی ادامه داد: از میان دو هزار و 800 اثر ارسال شده به ستاد مرکزی اجلاس سراسری نماز ، برترین آثار انتخاب شدند که جدید ترین آثاری هستند که به صورت فیلم و نرم افزار در سطح کشور پیرامون نماز در حوزه فضای مجازی تولید شده است.
7198/7408
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.