به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس افزود: انقلاب اسلامی ایران ثابت کرد که تنها مقاومت نتیجه می دهد و رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند که تا 25 سال آینده ریشه اسرائیل از بین خواهد رفت.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار کرد: آنچه رهبر معظم انقلاب در مورد سرنگونی اسرائیل فرمودند، پایانش قطعی است و اگر مقاومت مسلمانان بیشتر شود می تواند زمان وقوع این پیروزی کوتاه تر شود.
«ترامپ روز چهارشنبه گذشته در سخنانی در کاخ سفید با یادآوری اینکه بیت المقدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت می شناسد، گفت: از وزارت خارجه می خواهم که آماده شود تا انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس را آغاز کند.
رئیس جمهوری آمریکا سپس فرمان اجرایی شناسایی بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را امضا کرد.
شهر قدس که مسجدالاقصی نخستین قبله مسلمانان را در خود جای داده بخش لاینفک فلسطین بوده و یکی از مهم ترین اماکن سه گانه مقدس اسلامی به شمار می آید و از جایگاه و اهمیت ویژه ای نزد مسلمانان برخوردار است.»
وی در بخش دیگری از خطبه های خود به بروز اختلافات از راه قانون شکنی ها عنوان کرد و گفت: ساخت و سازها در کنار ساحل خلاف قانون است و اگر جلوی این ساخت و سازهای گرفته نشود ساحل به تدریج از بین می رود.
وی با اشاره به اینکه امام جمعه مدافع قانون است و هیچ نقشی در ساخت و سازها ندارد، گفت: ساخت بازار ماهی فروشان در کنار ساحل بندرعباس غیر قانونی است و بنده به عنوان مدافع قانون جلوی ساخت و سازهای غیر قانونی را خواهم گرفت.
وی گفت: استفاده از ساحل حق مردم است و سالانه میلیون ها گردشگر از سراسر کشور به خاطر ساحل به استان هرمزگان سفر می کنند.
«طرح احداث بازار ماهی فروشان بندرعباس در بوستان پشت شهر به مساحت 36 هکتار در آخر بهمن ماه سال 90 با حضور استاندار وقت هرمزگان و مسئولان استانی کلنگ زنی شد و با توجه به اینکه این طرح در حریم 60 متری دریا صورت گرفته، از سوی امام جمعه بندرعباس و دادستان کل کشور غیر قانونی اعلام شده است.»
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.