دبیر اجرایی سومین همایش ملی ورزش و بیماری‌ها در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: این همایش توسط پژوهشگاه علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری پردیس بین ‌المللی کیش دانشگاه تهران با هدف تبادل آخرین دستاوردهای بنیادی، توسعه‌ ای و کاربردی، در حوزه ورزش و بیماری ‌ها و در راستای تامین نیازهای جامعه و آگاهی بخشی به عموم مردم برگزار شده است.
مهدیه آکوچکیان گفت: 150 عنوان مقاله در محورهای ورزش و سرطان، ورزش و اختلالات متابولیک، ورزش و اختلالات عصبی – عضلانی، ورزش و بیماری‌های ایمونولوژیکی، ورزش و بیماری ‌های قلب و عروق، ورزش و اختلالات رفتاری و روان‌شناختی، ورزش و آسیب‌ های عضلانی- اسکلتی و ورزش و بارداری توسط دبیرخانه همایش دریافت شد که پس از انجام فرایند داوری توسط کمیته داوران حدود 60 عنوان مقاله در 2 بخش سخنرانی و پوستر برگزیده شدند.
وی اظهار کرد: در این همایش 2 روزه تعداد 20 سخنرانی کلیدی توسط پژوهشگران ارائه می شود، هم چنین در این همایش با حضور انجمن اوتیسم ایران نشست تخصصی ورزش و اوتیسم با حضور اندیشمندان این حوزه برگزار خواهد شد.
وی تاکید کرد: مقالات ارایه شده در این همایش توسط 15 داور برجسته علمی ارزیابی خواهد شد و در پایان در هر بخش سخنرانی و پوستر 3 مقاله برتر معرفی خواهد شد.
جزیره کیش با مساحت 91.5 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 40 هزار نفر در 18 کلیومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است و از نظر تقسیم بندی سیاسی و اداری کشور، در محدوده استان هرمزگان و شهرستان بندر لنگه قرار دارد.
6993/7408
خبرنگار: اکبر بهاروند * انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.