علی اعمی برنطین روز دوشنبه در جمع افزود: تیم حمایت های روانی، اجتماعی و فرهنگی سحر به منظور کمک به بازتوانی روحی زلزله‌زدگان، به منطقه سرپل ذهاب کرمانشاه اعزام شد.
وی ادامه داد: به منظور پیشگیری از پیشرفت و تشدید عوارض روانی ناشی از زلزله و تقویت مهارت‌های اجتماعی بازماندگان و افزایش توان انطباق و آماده سازی جامعه محلی، این تیم به سرپرستی معاون امورجوانان جمعیت هلال احمرهرمزگان به استان کرمانشاه اعزام شده است.
به گفته اعمی، این تیم متشکل از 15 نفر از اعضای جوان متخصص در زمینه مشاوره و روانشناسی است، که با هدف حمایت روانی و طبق برنامه ریزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در مناطق زلزله‌زده شهرستان سر پل ذهاب ارائه خدمت خواهند کرد.
اعمی برنطین اظهار داشت: این تیم شامل گروه های اجتماعی، ورزشی، حمایت روانی، بهداشتی و هنری است که با اهدای هدایا به کودکان، برگزاری مراسم متناسب با عقاید دینی منطقه، بررسی وضعیت بهداشتی آسیب دیدگان، ایمن سازی مناطق، برگزاری بازی ها و اجرای نمایش ها، جهت تسکین آلام کودکان و نوجوانان در مناطق آسیب دیده حضور خواهند داشت.
مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان هرمزگان خاطرنشان کرد: نخستین تیم اعزامی استان هرمزگان با مشارکت وهمکاری مدیریت بحران استانداری هرمزگان و جمعیت هلال احمر تا دوازدهم آذرماه در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب به انجام فعالیت خواهد پرداخت.
2094
خبرنگار و انتشار: هومن محمدکرمی

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.