به گزارش ایرنا، فریدون همتی شامگاه چهارشنبه در نشست با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور اظهار داشت: هم اکنون در سه بخش پرورش ماهی در قفس، پرورش میگو و کشاورزی به شیوه گلخانه‌ای برنامه‌های مناسبی در هرمزگان در حال اجراست که اشتغال بسیار خوبی را در استان ایجاد می ‌کند.
وی ادامه داد: در حوزه‌های تامین مسکن و ایجاد اشتغال برای مددجویان و توجه ویژه به ساکنان جزایر هرمزگان کمیته امداد می‌تواند برنامه‌ ریزی مناسبی برای انجام اقدامات خود داشته باشد.
همتی کمیته امداد را نهادی تاثیرگذار در یاری رساندن به اقشار نیازمند جامعه دانست و عنوان کرد:با استفاده درست از منابع تسهیلات ارزان قیمت باید در این بخش‌ها به شکل مطلوبی کار کنیم تا در کوتاه مدت شاهد اثرات و نتایج آن باشیم.
استاندار هرمزگان اظهار کرد: کمیته امداد منتسب به نام امام خمینی (ره) است و پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد کمک‌های بزرگ و موثر این نهاد در کمک به محرومین و فقرا بوده ایم.
وی بیان داشت: اقدامات کمیته امداد در راستای محرومیت زدایی و کاهش فقر در جامعه قابل تقدیر است و این نهاد تاکنون عملکرد ارزنده و ارزشمندی را از خود ارائه داده است.
هم اکنون 52 هزار و 120 خانوار در هرمزگان تحت حمایت کمیته امداد هستند.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشار: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.