به گزارش ایرنا، عبدالرضا خسروانی روز پنجشنبه درجمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح ها با پرداخت تسهیلاتی معادل 15 میلیارد و 484 میلیون تومان از محل منابع داخلی کمیته امداد و بانکی ایجاد شده است.
وی افزود: مناطق محروم و روستایی هرمزگان ظرفیت بسیار بالایی برای اجرای طرح‌های صیادی و کشاورزی دارند که باید از این فرصت ها جهت اشتغالزایی استفاده کنیم.
خسروانی تصریح کرد: در کنار اجرای این طرح‌های اشتغالزایی، درصدد هستیم با بهره‌گیری از استعدادهای مددجویان و ظرفیت‌های مناطق روستایی طرح‌های نوین و جدیدی را در مناطق محروم انجام دهیم.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان هرمزگان اظهار کرد: توانمندسازی و خودکفایی مددجویان و ایجاد درآمد پایدار از اصلی‌ترین اهداف این نهاد در رفع محرومیت است.
وی بیان داشت: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که میان کمیته امداد، صندوق کارآفرینی امید و شرکت زامیاد منعقد شده، تعدادی خودرو با تخفیف ویژه به مددجویان کمیته امداد اعطا می‌شود.
خسروانی با اشاره به اینکه سهمیه خودرو وانت زامیاد مددجویان هرمزگان 192 دستگاه است، افزود: 90 دستگاه وانت به ارزش دو میلیارد و 430 میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان از ابتدای سال تاکنون واگذار شده است.
لازم به ذکر است، 52 هزار و 250 خانوار تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان قرار دارند که بیش از 69 درصد این خانوارها در روستاها ساکن هستند.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشار: خلیل تنیده
* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.