مدیر اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد ماکو از ثبت نام بیش از 300 نفر از بانوان ماکو در  فاز نخست برپایی کارگاه های آموزشی بازاریابی این شهرستان خبرداد.

حسین ولیزاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با بیان اینکه این کارگاه آموزشی در سه فاز متفاوت برگزار می شود اظهار کرد: در فاز اول بیش از سیصد نفر در این کارگاه های آموزشی ثبت نام کرده‌اند که  این کارگاه های آموزشی بازاریابی با حضور اساتید و مربیان مجرب برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری کارگاه اموزشی ویژه بانوان منطقه آزاد ماکو افزود: پس از برگزاری چندین دوره نمایشگاه توانمندی بانوان توسط سازمان منطقه آزاد ماکو، به منظور توسعه مشاغل خانگی، حمایت از بانوان خود اشتغال منطقه، افزایش آگاهی از راهکارهای عرضه تولیدات به بازار و رسیدن به درآمد پایدار بانوان منطقه، کارگاههای کارآفرینی خلاق و بازایابی در این منطقه برگزار می شود.

ولیزاده با تاکید بر اینکه فاز دوم در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در منطقه آزاد ماکو برگزار خواهد شد افزود:در فاز دوم این کارگاه، کار آموزان به مدت ۷۰ ساعت از تخصص مربیان فنی و حرفه‌ای بهره مند می شوند.

وی با اشاره به اینکه بخش سوم این کارگاه در آذر ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: فاز سوم نیز از سه بخش آموزش دیدگان، یعنی آموزش دیدگان کمیته امداد بهزیستی و افرادی که به صورت آزاد حرفه مورد علاقه خود را به صورت تخصصی تر یادگرفته اند کلاس‌های جداگانه برگزار خواهیم کرد.

مدیر اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد ماکو عنوان کرد: در پایان، گواهی شرکت در دوره به شرکت کنندگان اعطا می‌شود.

ولیزاده با اشاره به برگزاری جشنواره توانمندی های بانوان ماکو گفت : در این جشنواره بیش از ۱۵۰ بانوی توانمند و کارآفرین بیش از ۳۰ رشته در زمینه های مختلف مشاغل خانگی دوره مهارتی دیدند و محصولات تولیدی و خدماتی بانوان از جمله آشپزی، خیاطی، گلدوزی، گل، نقاشی، عرقیات، صنایع دستی و غیره را به علاقه مندان عرضه شد. 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.