به گزارش یکشنبه شب خبرنگار ایرنا از محل تمرین تیم استقلال در مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش ، آبی پوشان پایتخت در سومین روز اردوی تدارکاتی خود ، زدن ضربات ایستگاهی و شوت به دروازه را تمرین کردند.
در تمرین امروز ، جیری ساناک دستیار جدید چک تبار سرمربی تیم استقلال که روز گذشته به جمع آبی پوشان ملحق شد، شفر را در پیاده کردن تفکرات فنی و برنامه های تاکتیکی این مربی کمک می کرد.
به گزارش ایرنا دیدار دوستان تیم استقلال تهران و منتخب کیش فردا ساعت 16.30 دقیقه در چمن شماره یک مجموعه ورزشی المپیک این جزیره برگزاری می شود و تماشای آن برای عموم رایگان است.
سرمربی تیم استقلال در حاشیه تمرین امروز با ابراز خرسندی از میزبانی و امکانات خوب جزیره کیش ، دیدار دوستانه فردا را محک زدن بازیکنان جدید و پیاده سازی تاکتیک های فنی خود عنوان کرد.
با نگاهی به رویکرد تمرین های تیم استقلال در اردوی کیش می توان گفت که شفر تمرکز خود را برای شروعی تهاجمی و رو به دروازه حریفان در بازیهای پیش روی لیگ برتر قرار داده است.
در تمرین امروز نیز بازیکنان استقلال با شادابی زیاد تاکتیک ها و برنامه های سرمربی خود را که اغلب شوت به چارچوب دروازه و ارسال توپ از جناحین بود ، پیاده کردند.
تمرین عصر امروز تیم استقلال در حضور شماری از هواداران کیشوند این تیم، با شادابی خاص بازیکنان برگزار شد.
تمرین های این تیم در غیاب سه بازیکن ملی پوش خود که هم اینک تیم ملی را در اردوی تدارکاتی کشور هلند همراهی می کنند ، در 2 نوبت صبح و عصر در مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش برگزار می شود.
تیم استقلال تهران هم اکنون با 12 امتیاز در رتبه یازدهم جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.
جزیره کیش به دلیل داشتن شرایط آب و هوایی مناسب در این فصل سال و نیز زیر ساختها و امکانات ورزشی لازم همواره مورد توجه اردوهایی تدارکاتی تیم های ورزشی کشور است.
6993 /6048
خبرنگار: اکبر بهاروند **انتشار: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.