دکتر عبدالمجید ناظمی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در این حادثه که بر اثر بی احتیاطی والدین ایجاد شده، خوشبختانه به هیچ بیماری آسیب نرسیده است و بیماران بستری بلافاصله به بخش های دیگر منتقل شده اند.
وی با بیان این که هم اکنون بیماران در ساختمان شماره یک هستند، افزود: به زودی این بیماران به ساختمان شماره سوم بازگردانده می شوند و هیچ مشکلی وجود ندارد.
ناظمی بیان داشت: حادثه امشب آتش سوزی به آن شکل نبوده، بلکه بیشتر دود گرفتگی غلیط ایجاد شده که به منظور پیشگیری از بروز مشکل برای بیماران بستری در این طبقه که جزو بیماران حساس هستند، اقدام های لازم در اسرع وقت انجام شده است.
ساختمان جدید بیمارستان کودکان بندرعباس شامگاه امشب یکشنبه 14 آبان ماه بر اثر بی احتیاطی والدین دچار حریق شد.
دکتر فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این حادثه در طبقه سوم این بیمارستان چهار طبقه به هنگام پخت غذا توسط والدین یکی از کودکان بستری در بخش آنکولوژی (سرطانی) در آشپزخانه بخش اتفاق افتاده است.
وی بیان داشت: بی اثر بی احتیاطی ایجاد شده، غذای روی اجاق گاز به صورت کامل سوخته و آشپزخانه دچار دود گرفتگی غلیط و آتش سوزی شده است.
وی با بیان این که بلافاصله با حضور نیروهای آتش نشانی حریق مهار شده، خاطرنشان کرد: بیماران بستری در این بخش در اسرع وقت به دیگر بخش ها منتقل شده و به هیچ کسی آسیبی وارد نشده است.
نوروزیان تصریح کرد: در این طبقه از بیمارستان 11 بیمار آنکولوژی و 27 نوزاد بستری بودند و هم اکنون شرایط در این طبقه کاملا عادی شده و تا ساعتی دیگر بیماران به واحد خود بازگردانده می شوند.
بیمارستان کودکان بندرعباس 130 تخت مصوب ، اما 154 تخت فعال دارد.
7198/ 7408
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشاردهنده: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.