به گزارش ایرنا ، فریدون همتی روز شنبه در نشست شورای اداری استان هرمزگان با قدردانی از تلاش های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اگر امروز انقلاب وجود دارد و ملت مقتدرانه درعرصه‌ های مختلف حضور دارد ، به علت توانمندی و وحدت نیروهای مسلح و ایمان به خدا و اعتقاد به راه امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است.
وی بیان داشت: با تدابیر صورت گرفته از سوی رهبر فرزانه انقلاب و اقدام های دولت ، شاهد بودیم که پس از سخنان روز گذشته ترامپ ، کشورهای اروپایی که روزی در کنار آمریکا بودند ، تاکید بر بقای برجام به عنوان یک سند بین‌ المللی داشتند و دنیا به منطق شفاف و دقیق جمهوری اسلامی ایران رسیده است.
استاندار هرمزگان تاکید کرد : ملت ایران در همه صحنه ها در کنار سپاه پاسداران و نیروهای مسلح با انسجام خواهد ایستاد و شاهد بودیم که تمامی ایرانیان در سراسر دنیا ، پاسخ عبارت نسنجیده ترامپ در خصوص خلیج فارس را نیز دادند.
همتی افزود: سخنان نسجیده روز گذشته ترامپ پرده جدیدی از بدعهدی ها و بداخلاقی ها و به هم‌ زدن صلح جهانی توسط آمریکا را نشان داد.
وی ضمن تاکید بر اینکه حقانیت ملت ایران در دنیا در حال انتشار است ، بیان داشت : دشمن دست از دشمنی برنمی دارد و تکلیف اینست که در سایه وحدت و انسجام کشور را بسازیم و امروز در توانمندی دفاعی از کشورهای برتر هستیم.
استاندار ادامه داد : باید با شناخت دقیق ظرفیت‌ های اقتصادی و برنامه ریزی ها ، حوزه اقتصاد را ارتقا دهیم چرا که هدف اصلی دشمن نفوذ به این حوزه است.

*نگاه به استان هرمزگان باید فراملی باشد
استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: نگاه به هرمزگان باید فراملی باشد چرا که نقش این استان در بودجه عمومی کشور یک نقش ممتاز و برجسته است و باید قدرت این را داشته باشیم توجه مسئولان کشور را به بیش از گذشته به هرمزگان معطوف کنیم.
همتی تاکید کرد: از مشورت همه نمایندگان ، نخبگان و روحانیان برای پیشبرد اهداف استان هرمزگان استفاده می کنیم اما بنا به مسئولیتی که دارم در جهت کارآمدی بیشتر در خصوص دستگاه‌ هایی اجرایی نظر نهایی را خودم خواهم داد تا در برابر آن پاسخگو باشم.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه نگاه عالمانه و مدبرانه ‌ای در میان مسئولان عالی و نمایندگان استان وجود دارد که برای ما یک پشتوانه خواهد بود و از مدیران پرتلاش و پرکار مورد حمایت می شود.
استاندار هرمزگان به برخی از انتظارات از مدیران دستگاه های اجرایی اشاره کرد و تصریح کرد : دیدار منظم با خانواده شهدا و ایثارگران، ارتباط با رسانه‌ها و پاسخگویی، پیگیری جدی گرفتن سهم استان از ردیف ‌های ملی ، داشتن برنامه برای شاخص ‌های تخصصی، استفاده از نیروهای بومی مورد ارزیابی قرار می گیرد.
همتی ، اختصاص روزهای سه شنبه برای ملاقات مردمی ، پاسخ دادن به نامه‌های استانداری و ادارات، کوتاه کردن روند پاسخ و صدور مجوز به سرمایه‌ گذاران ، تکریم مردم ، نظارت بر زیرمجموعه‌ها و رعایت حقوق شهروندی ، پرهیز از ایجاد چالش و حواشی و حضور منظم در نشست ، حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌ها و ارزیابی کارها برخی از انتظارها است.
وی در پایان با اشاره به اعتبار اختصاص یافته به استان هرمزگان یاد آور شد : با اعتباراتی که در اختیار هر دستگاه قرار می ‌دهیم باید کارهای خوبی به شکل کامل انجام گیرد نه اینکه چندین طرح نیمه تمام بماند چرا که یکی از روش ‌های هدر دادن منابع ، توزیع کوچک منابع است.
7195/ 6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده ** انتشار : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.