به گزارش ایرنا، شهردار میناب در این آئین گفت: آتش نشانان با همتی بالا و زحمت های طاقت فرسا امنیت را در شهر به خوبی حفظ می کنند.
عباس رئیسی با بیان این که آتش نشانان نه تنها در شهر بلکه حوادث در روستاها نیز پوشش می دهند و در این راستا زحمت های زیادی می کشند افزود: این افراد در هنگام وقوع حادثه با از خودگذشتگی از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.
رئیسی اظهار داشت: درنیمه اول امسال 356 مورد آتش سوزی در شهرستان داشتیم که 114 مورد آن در سطح روستاهای این شهرستان رخ داده است و با تلاش پرسنل زحمت کش اتش نشانی خدمات رسانی خوبی به شهروندان صورت گرفته است.
وی افزود: بزودی ایستگاه دوم آتش نشانی میناب راه اندازی خواهد شد و هم چنین یک دستگاه خودرو به آتش نشانی میناب اضافه خواهد شد.
حجت الاسلام میرزا حسین معتمدی فر امام جمعه میناب نیز گفت: شغل آتش نشانی بسیار شریف و ارزشمند است و ایثار و از خود گذشتگی مورد نیاز جامعه است.
وی هم چنین خواستار توجه جدی به دادن حداقل امکانات به اتش نشانی میناب شد.
شهریار فولادی نایب رئیس شورای اسلامی شهر میناب اظهار داشت: اتش نشانان فرشتگان نجات جامعه هستند و شغل شما نجات جان انسان ها و ایثار در راه خداست.
وی افزود: مجموعه شورای اسلامی و شهرداری میناب پیگیر راه اندازی ایستگاه دوم و تجهیز نمودن ایستگاه های اتش نشانی شهر هستند.
در پایان این آئین از 23 نفر آتش نشان نمونه با اهدا لوح تقدیر شد.
هفتم مهر ما 1359 در جریان مهار آتش سوزی که بر اثر حمله نیروهای بعثی عراق رخ داد شماری از آتش نشانان به شهادت رسیدند و تعداد دیگری نیز مجروح شدند که این روز به عنوان روز آتش نشانی و ایمنی نامگذاری شده است.
شهرستان میناب با 300 هزار نفر در 90 کیلومتری شرق بندر عباس قرار دارد.
7408/ 7194
خبرنگار : علی نجفی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.