سوسن سلیمان آبادی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، ضمن تاکید بر استفاده از شهردار خلاق، نوآور، دلسوز و با وجدان اظهار کرد: استفاده از توان با تجربه اعضای سابق شورای شهر نیز که سالها سابقه خدمت در شهرداری و شورا را دارند و با کمی ها و کاستی های موجود از نزدیک آشنا هستند، به طور قطع می تواند موثر واقع شوند.
وی در ادامه با ابراز نگرانی از تعویق چند ماهه حقوق کارکنان شهرداری کنگاور اظهار کرد: واکاوی علل تعویق چندباره و مستمر کارگران شهرداری به عنوان قشر زحمت کش جامعه و بسیاری از معضلات موجود درآمدی وهزینه ای به مدد تجربه و به کمک سایر اعضای شورای شهر انجام و گزارش آن تقدیم عموم خواهد شد.
رئیس شورای اسلامی شهر کنگاور با اشاره به اینکه این شهر از موتور توسعه بازمانده است، اظهار داشت: با کمک همه فعالان و دلسوزان و نیز با اتکا به پتانسیل های موجود دیار ناهید خواهیم کوشید که برنامه های زیباسازی منطبق بر آیتم های روانشناسانه و فرهنگ کنگاور را پیاده سازی نماییم.
سلیمان آبادی تصریح کرد: با برنامه های علمی و تمرکز و تاکید بر اجرا و ملزم دانستن خود و مجموعه شهرداری گام به گام نمای شهر کنگاور را در شان تاریخ و تمدن دیرین آن تغییر خواهیم داد.
وی اظهار امیدواری کرد که بتواند در کنار اعضای پنجمین دوره شورای شهر گام های مثبت و مفیدی برای بهبود شهر کنگاور بردارد.
وی در پایان با بیان اینکه از همفکری صاحب نظران و کارشناسان استقبال می شود، اظهار داشت: اصحاب رسانه نیز به عنوان صاحبان آگاهی بخشی و اطلاع رسانی چشم سوم اقدامات و کاستی های موجود در جامعه باشند.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است و دروازه ورودی این استان غربی است.
شورای شهر کنگاور دارای هفت عضو اصلی است که در اولین نشست دوره جدید خانم سلیمان آبادی را با اکثریت آرا به عنوان رییس شورا انتخاب کردند.
8066/7447 خبرنگار: مجید رحمتی ** انتشار دهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.