به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی جمالی نژاد در حاشیه آیین اختتامیه نمایشگاه و جشنواره فناوریهای نوین شهری اظهار کرد: خوشبختانه در دو سال گذشته شهرداری اصفهان در عرصه های مدیریت شهری پوست اندازی کرده تا از حالت سنتی خارج و به روش های جدید شهر را مدیریت کند.

وی افزود: البته در این راه نقش مردم بسیار پر رنگ است و باید از فناوریهای نوین شهری نیز استفاده کنیم.

شهردار اصفهان با اشاره به حضور اصفهان در باشگاه شهرهای خلاق ادامه داد: عضویت در این باشگاه باعث شده تا روند علم و فناوری در این شهر رشد داشته باشد.

جمالی نژاد با اشاره به سنین مختلف شهروندان که علاقمند به توسعه علم هستند و در این نمایشگاه حضور داشتند گفت: در این نمایشگاه رده های سنی و فنون مختلفی را شاهد بودیم و این نشان از ورود جدی همه آحاد جامعه به عرصه توسعه فناوری های نوین است، امیدواریم ادامه این کار منجر به اقدامات فناورانه، خلاقانه و نوین شود.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم از این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه از شهرهای دیگر هم ورود پیدا کرده بودند و همچنین اعضای شورای شهر و میهمانان دیگر هم حضور پررنگی در این نمایشگاه داشتند.

شهردار اصفهان گفت: این حضور پر رنگ برای اولین دوره از این نمایشگاه بسیار مهم بود و امیدواریم بتوانیم عنوان این نمایشگاه را به صورت دائمی در لیست نمایشگاه های شهر اصفهان قرار دهیم.

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 716632
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.