به گزارش ایرنا، ندا عبدالله زاده روز سه شنبه در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی شورای شهر بوشهر افزود: هم اکنون شمار زیادی از بانوان بوشهر به دلیل شرایط مالی و بعد مسافت نمی توانند از پلاژ بانوان به عنوان تنها مکان شنای اختصاصی بانوان در بوشهر استفاده کنند.
وی اضافه کرد: به همین دلیل شهرداری بوشهر برای تسهیل استفاده مناسب بانوان از دریا ساعاتی در طول روز و هفته را برای استفاده رایگان بانوان بوشهری از پلاژ بانوان اختصاص دهد.
عبدالله زاده با تاکید بر ضرورت رعایت ارزش های دینی و اسلامی در زمان استفاده از سواحل بیان کرد: برای تکریم شهروندان توسعه فضای پلاژ بانوان و آقایان به طور قطع استقبال خانواده ها را به دنبال خواهد داشت و انتظار داریم شهرداری برای استفاده بهتر شهروندان از دریا رنامه ریزی جدی برای ایجاد پلاژهای اختصاصی آقایان و بانوان در چند نقطه از ساحل را در دستور کار خود قرار دهد.
وی گفت: بانوان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می دهند به همین دلیل باید همگام با آقایان برنامه ورزشی و تفریحی آنها مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد.
غلامعلی میگلی نژاد شهردار بندر بوشهر با استقبال از پیشنهاد عبدالله زاده اظهار داشت: برای استفاده بانوان بوشهری از دریا آمادگی داریم در طول هفته ساعاتی برای استفاده رایگان بانوان بوشهری از پلاژ بانوان اختصاص دهیم.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.