به گزارش خبرنگار ایرنا، فریدون همتی عصر دوشنبه در نشست با فعالان اقتصادی حوزه صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهار داشت: امروز منابع و بودجه دولتی محدود است و باید تلاش کنیم با تشویق بخش خصوصی، این بخش را برای مشارکت گسترده در فعالیت های اقتصادی ترغیب کنیم.
وی ادامه داد: فعالان اقتصادی از جایگاه مهمی برخوردار هستند تا در جبهه اقتصادی امور را به پیش ببرند و قدرت اقتصادی جمهوری اسلامی ایران ارتقا یابد.
همتی بیان داشت: با توجه به اهمیت تحقق اقتصاد مقاومتی و تلاش رئیس جمهوری برای پاسخگویی به مطالبات مردم که بخش عمده آن در حوزه اقتصاد و معیشت و ایجاد اشتغال است، بنده تلاش بیشتری در این راستا در استان خواهم داشت.
وی با تاکید بر اینکه باید با اولویت بندی روی مسائل فعالان اقتصادی تمرکز کنیم، تصریح کرد: فعالان این عرصه ضمن مطرح کردن مسائل و مشکلات، راهکار رفع مشکلات را هم پیشنهاد دهند تا فضای کسب و کار با نشاط و پویا شود.
استاندار هرمزگان تاکید کرد: مدیران استان باید بخش خصوصی را محور بدانند و شرایط را برای فعالیت های بخش خصوصی آسان کنند و حضور نمایندگان بخش خصوصی در تمامی جلسات حوزه اقتصادی لازم و ضروری است.
وی با بیان اینکه هرمزگان کارکردهای ملی بسیاری دارد که این امر نشان دهنده توانمندی این استان است، گفت: اولویت با حل مسائل مردم هرمزگان است و در فعالیت های اقتصادی و اشتغالزایی مردم هرمزگان در اولویت قرار دارند و باید از نیروهای این استان در چنین فعالیت هایی استفاده کرد.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی **انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.