به گزارش ایرنا، امروز همزمان با عید غدیر خم عاشقان و شیفتگان آل الله در شهرستان رودان با آذین بندی و چراغانی کردن کوچه، خیابان و معابر عمومی و برپایی آئین های جشن و سرور، عید بزرگ و تا ابد جاوید غدیر، تداوم خط رسالت در آینه امامت، را گرامی داشتند و با طلایه دار خوبی ها پیمانی دوباره بستند.
در این لحظات سراسر نور و معنویت، جای جای رودان از سرور و شادمانی سر به آسمان می ساید و مردم با پخش شیرینی و نذری این عید بزرگ را به یکدیگر تبریک گفتند و با شرکت در آیین های مدیحه سرایی و جشن و سرور، از راه دور و از پس فرسنگ ها فاصله، عشق و ارادت خود به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت و حضرت علی ابن ابیطالب (ع) امیر خوبی ها، را ابراز کردند.
مردم رودان با برپایی جشن های سنتی این عید بزرگ را گرامی داشتند و با دید و بازدید، عید دیدنی و تکریم سادات جلیل القدر در این لحظات سراسر نور و پر خیر و برکت، سلامتی، تندرستی، محبت و ولای اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را برای یکدیگر طلب کردند.
بسیاری از زوج های جوان نیز در این ساعات سرشار از نور و عطر معنویت، در سایه فضل الهی، توکل به پروردگار عالمیان، در پناه قرآن و با توسل به ائمه اطهار (ع) آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفته و دلخوش و امیدوار راهی خانه بخت شدند.
در هنگامه ظهور عدالت و طلوعِ امامت، مشام زمان و زمین آکنده از عطر سلام، صلوات و نوای دل انگیز استجابت است، همه جا غرق در نور، معنویت، عشق، شور و شادمانی است.
امروز بار دیگر دستان پر مهر و دل های هزاران عاشق سینه سوخته در هاله ای از نور و اخلاص، در نگاه ملتمسانه و سراسر حیرت خاک نشینان مفلوک، برای بیعتی دوباره با کعبه آمال عدالت طلبان و حق جویان، روانه سمت افلاکیان شد.
7196/7408
خبرنگار: طیبه رحیمی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.