به گزارش جمعه ایرنا' عاشقان و شیفتگان آل الله در شهرستانهای هرمزگان با آذین بندی و چراغانی کردن کوچه، خیابان و معابر عمومی و برپایی آئین های جشن و سرور؛ این عید بزرگ را گرامی داشتند.
در بندرعباس مرکز استان هرمزگان مراسم خجسته زاد روز منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) پنجشنبه شب در امام زاده سید مظفر، شاه محمد تقی ، سید کامل وهمچنین درسیار بقای متبرکه استان هرمزگان با شرکت انبوه مردم باشکوه خاصی برپا شد.
جای جای شهرستان هرمزگان درسراسر نور و معنویت از سرور و شادمانی سر به آسمان می ساید و مردم با پخش شیرینی و نذری این عید بزرگ را به یکدیگر تبریک گفته و با شرکت در آئین های مدیحه سرایی و مولودی خوانی از راه دور و از پس فرسنگ ها فاصله؛ عشق و ارادت خود به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را ابراز کردند.
بسیاری از زوج های جوان نیز در این لحظات سرشار از نور و عطر معنویت و در سایه فضل الهی، توکل به پروردگار عالمیان؛ در پناه قرآن و با توسل به ائمه اطهار (ع) آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفته و دلخوش و امیدوار راهی خانه بخت شدند.
در میلاد خجسته دوازدهمین رکعت عشق؛ مشام زمان و زمین آکنده از عطر سلام و صلوات و زمزمه و نوای دل انگیز استجابت است.
یا بقیة الله؛ تا کی در غربت غروب غریبانه ی جمعه ها با چشمانی سرشار از تمنا به خورشید بنگریم و با صدایی که بوی غم و درد به خود گرفته؛ لحظه ای دیگر فرصت بخواهیم؟
ای قبله حاجات؛ ما زادگان روزگار غیبت کام خود را با حلاوت ظهور شیرین کرده ایم؛ بیش از هزار سال است که چشمان منتظرمان در افق های دور دست؛ ظهور دل انگیزت را به انتظار نشسته؛ بیا و در این حال خوش و در نوای خسته عاشقان فرج؛ ظهور ' موعود' را برای بشریت طلب کن.
'اللهم عجل لولیک الفرج'
7196/6048
خبرنگار: طیبه رحیمی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.