به گزارش پنجشنبه خبرنگار ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری هرمزگان، جاوید امانی اظهار داشت: پس از شکایت دو تن از زندانیان شهرستان رودان از فردی مدعی نفوذ در دستگاه قضایی ، موضوع در دست بررسی قرار گرفت.
وی افزود: با کار دقیق اطلاعاتی ، متهم که با جعل عنوان ، ادعای نفوذ بر خلاف حق و مقررات قانونی داشت و بنام برخی قضات و مسئولین قضایی ، اقداماتی غیرقانونی را مرتکب و وجوهاتی را اخذ می نمود ، شناسایی و دستگیر شد.
امانی بیان داشت: بر اساس مدارک موجود در پرونده و بنا بر اظهارات شاکیان، متهم با نام اختصاری (غ-چ) از افراد حرفه ای و دارای روابط اجتماعی کاذب بوده که در اکثر حوزه های قضایی سطح کشور فعالیت داشته است.
وی یادآور شد : به علت حساسیت موضوع ،با صدور قرار نیابت قضایی ،متهم در شهرستان محل اقامت خود در یکی از استان های همجوار دستگیر شد.
امانی با اشاره به سوءاستفاده عده‌ای سودجو از نام اشخاص حقوقی و قضایی به منظور ارتکاب رشوه گیری و کلاهبرداری گفت: متأسفانه اشخاصی بدون اطلاع دست‌اندرکاران امر قضا در ارتباط با برخی پرونده‌ها اقداماتی را انجام داده و ادعاهایی خلاف حق و قانون مطرح می‌کنند که به هیچ عنوان مرتبط با قوه قضائیه نمی باشد.
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: با افرادی که با سوءاستفاده از عناوین جعلی به اعتماد عمومی مردم نسبت به دستگاه قضایی آسیب رسانند ، قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد شد.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.