به گزارش یکشنبه شب خبرنگار ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری هرمزگان، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری در دیدار با رئیس کل دادگستری هرمزگان که به مناسبت هفته قوه قضائیه انجام شد، با اشاره به پاسخ قاطع و کوبنده به اقدامات تروریستی اخیر از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: امنیت کشور و عزت و اقتدار نظامی ایران مرهون پشتیبانی و مشارکت دستگاه قضایی در مقابله و برخورد با شرارت ها می باشد.
سردار تنگسیری یادآور شد: تا زمانی که دستگاه قضایی ،نیروهای نظامی، انتظامی و مردم اینگونه در کنار هم از کیان نظام اسلامی دفاع می کنند، دشمن نمی تواند به هیچ دستاوردی برعلیه نظام جمهوری اسلامی ایران دست یابد.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان نیز در این دیدار ضمن تحسین اقدام به موقع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موشک باران مرکز تجمع فرماندهان داعش در استان دیرالزورسوریه ،بیان داشت: هر دشمنی که قصد برهم زدن امنیت جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد سیلی محکمی از نیروهای نظامی و امنیتی ایران خواهد خورد.
حجت الاسلام محمدصاق اکبری بیان داشت: حفاظت از امنیت کشور نیازمند حفظ همدلی موجود و هم افزایی در همکاری ها میان تمامی دستگاه های نظارتی ،امنیتی و نظامی است.
وی لزوم توجه به اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در تمامی دستگاه ها، پافشاری بر ارزش ها و آرمان های امام و شهدا وحرکت در عمل به منویات داهیانه مقام معظم رهبری را ضامن بقای نظام و امنیت کشور عنوان کرد.
در شامگاه 7 تیر سال 1360 آیت الله دکتر سید محمد حسینی بهشتی رئیس دیوان عالی کشور که در آن زمان بلند پایه ‌ترین مقام قضایی جمهوری اسلامی ایران محسوب می شد در حادثه بمب ‌گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی توسط سازمان مجاهدین خلق در حین سخنرانی به شهادت رسید.
جهت ارج نهادن به مقام والای قضا و قضاوت و تکریم از مقام شامخ شهید آیت الله دکتر بهشتی، بنا به پیشنهاد قوه قضائیه، شورای فرهنگ عمومی کشور هفته اوّل تیرماه را بعنوان هفته قوه قضائیه نامگذاری کرد.
روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه، با هدف مجازات عاملان جنایت تروریستی اخیر تهران خبر داده بود.
در این عملیات تعدادی موشک میان برد زمین به زمین از پایگاه های موشکی نیروی هوافضای سپاه در استانهای کرمانشاه و کردستان، تروریست های تکفیری را هدف ضربات مهلک و کوبنده قرار داد.
سپاه پاسدارن در بیانیه خود گفته است که ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون پاسخ نمی گذارد.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.