به گزارش ایرنا، جاسم جادری روز چهارشنبه با صدور پیام دعوت از مردم استان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: : حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، مشت محکمی بر دهان تروریست های تکفیری وحامیان منطقه ای وجهانی آنان و رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود.
وی بیان داشت: راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس، هرساله روحی تازه در کالبد جهان اسلام و آرمان دفاع از فلسطین و آزادی قدس می دمد و باید این راه را تا رهایی کامل سرزمین فلسطین تداوم بخشیم.
استاندار هرمزگان اظهارکرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ابتکار رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شد تا میعادگاهی برای دفاع از قدس شریف باشد.
جادری ادامه داد: رهایی قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیست، از آرمان های اصیل انقلاب اسلامی است که به برکت انقلاب اسلامی در سراسر عالم گسترش یافته و آزادی خواهان جهان با تبیعت از امام خمینی در روز جهانی قدس، فریاد آزادی فلسطین را سر می دهند.
وی افزود: ملت بزرگ ایران در طول 38 سال گذشته و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در دفاع از ملت مظلوم فلسطین، همواره حضوری حماسی و باشکوه را در راهپیمایی روز جهانی قدس رقم زده است و این بار نیز شاهد حضور گسترده مردم خواهیم بود.
استاندار از مردم شریف، مومن و روزه دار هرمزگان دعوت کرد تا همگام با دیگر هموطنان، حضوری گسترده و باشکوه را در راهپیمایی روز قدس سال جاری را رقم بزنند و فریاد دفاع از فلسطین را به گوش همگان برسانند.
گفتنی است راهپیمایی روز جهانی قدس روز جمعه دوم تیر ماه مصادف با بیست و هشتم ماه مبارک رمضان، همزمان با سراسر کشور، در تمامی شهرستان ها و مناطق مختلف استان هرمزگان برگزار می شود.
راهپیمایی امسال روز قدس در بندرعباس ساعت 11 و 30 دقیقه روز جمعه برابر با دوم تیرماه از روبروی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) در سه راه گلزار شهدا در بلوار کمربندی آغاز و تا گلزار شهدای بندرعباس ادامه دارد.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.