به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی دوشنبه در همایش طلایه داران تبلیغ ، ضمن تبریک خلق حماسه حضور به ملت بزرگ ایران، اظهار کرد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با خلق این حماسه، بار دیگر قدرت خود را که از هر قدرتی قویتر است، به دنیا نشان داد.
وی با بیان اینکه اختلاف آرا ، اختلاف سلیقه های سیاسی افراد است، تصریح کرد: نباید این اختلافات سلیقه ای با مواضع ریشه دار اشتباه گرفته شود زیرا موضوع مهم انقلاب، نظام و ولایت مورد قبول همه ملت ایران است.
امام جمعه بندرعباس ادامه داد: تعبیر برخی افراد که مدعی هستند که کسانی که به فلان نامزد رای دادند ولایی و بقیه غیرولایی هستند، تفسیر مسموم و اشتباهی است.
آیت الله نعیم آبادی تصریح کرد: طرح این موضوع، تهمت به رای دهندگان و تضعیف نظام و رهبری است و همگان باید از این موضوع اختلاف برانگیز دوری کنند.
وی ضمن تاکید بر حفظ وحدت و همدلی در جامعه و تلاش دولت برای رفع مشکلات جامعه در بخشهای مختلف و پیروی از راهنمایی های مقام معظم رهبری، گفت: دشمنان مادامی شیطنت و فضولی می کنند که صحنه را خالی ببینند.
امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: هیچ قدرتی با دیدن حضور بیش از 41 میلیون نفر در پای صندوق های رای، جرات گستاخی درباره این مملکت را به خود نخواهد داد.
آیت الله نعیم آبادی بیان داشت: رئیس جمهور منتخب مردم باید همواره تابع و پیرو رهبری و ولایت فقیه باشد و سیاست ها و راهبردهای ایشان را در جامعه پیاده کرده و در راستای افزایش تولید و صادرات محصولات داخلی تلاش کند.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.