به گزارش ایرنا ، ابوذر مهدی نخعی چهار شنبه شب درنشست توجیهی نمایندگان فرماندار افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب رای مردم حق الناس است و باید با تمام توان خود از رای مردم حفاظت و حراست کنیم.
وی ادامه داد: در برگزاری انتخابات سه اصل مهم صحت، امنیت و مشارکت حداکثری مردم بسیار مهم و کلیدی است و همه افراد و گروه‌ها باید ضمن رعایت اخلاق انتخاباتی این سه اصل را موردتوجه قرار دهند.
فرماندار ویژه میناب اظهارداشت: برای برگزاری یک انتخابات سالم درامنیت کامل باید به مرقانون عمل کنیم و در این راستا باید رفتار خود را نیزقانونی کنیم.
نخعی اضافه کرد: برگزاری یک انتخابات درسلامت کامل مستلزم عمل به قانون است که نمایندگان فرماندار، هیات اجرایی و ناظران باید به آن بدون قید و شرط عمل کنند.
وی ادامه داد: مردم باید در سپردن سرنوشت چهارساله شهر خود به 7 عضو شورا حساس باشند و افرادی سالم، صالح، متخصص و با تجربه را انتخاب نموده تا بتوانند مسیر توسعه و پیشرفت شهر را هموار کنند.
به گزارش خبرنگار ایرنا نمایندگان فرمانداردرانتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر وروستا با نحوه برگزاری انتخابات مکانیزه آشنا شدند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا سراسر کشور روز جمعه 29 اردیبهشت‌ماه 1396 برگزار می‌شود
در شهرستان میناب 242 شعبه اخذ رای شامل 59 شعبه اخذ رای شهری و 183 شعبه در روستاهایی پیش بینی شده است
7194 /6048
خبرنگار : علی نجفی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.