نبی بخش داوودی روز سه شنبه در جمع جوانان، دانشجویان و اصحاب رسانه با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت اظهار داشت: جوانان و فرهیختگان در ترغیب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقش بسیار مهمی دارند.
وی حضور آحاد مردم به ویژه جوانان را در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی نشان دهنده احساس مسئولیت آنها نسبت به کشور و منطقه عنوان کرد و افزود: انتخابات مظهر خود باوری و وحدت است و مشارکت جوانان نیز یکی از بارزترین بخش های این انتخابات است.
فرماندار ایرانشهر برگزاری انتخابات سالم با مشارکت حداکثری مردم و عمل به قانون را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: با توجه به گستردگی فضای مجازی و انتشار سریع اخبار، انتخابات باید به دور از هر گونه گرایش سیاسی و با رعایت کامل قوانین و اصل بی طرفی برگزار شود.
داوودی افزود: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه در سطح شهرستان ایرانشهر پیش بینی شده تا مردم با حضور گسترده خود حماسه ای دیگر بیافرینند.
به گزارش ایرنا تعدادی از جوانان نیز ضمن اعلام آمادگی خود برای شرکت در انتخابات از آحاد مردم برای خلق حماسه ای دیگر در 29 اردیبهشت 96دعوت کردند.
به گزارش ایرنا دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود.
ایرانشهر در 335 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7314** 8006** 3213خبرنگار: محمد هادی **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.