علیرضا قامتی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: قوچان به ‌عنوان یکی از هشت شهر استان خراسان رضوی برای برگزاری انتخابات الکترونیک پنجمین دوره شورای اسلامی شهر انتخاب شده است.
وی اظهار کرد: برگزاری انتخابات تمام الکترونیک شورای اسلامی شهر موجب دسترسی به نتایج پس از آخرین شمارش برای ستاد انتخابات شهرستان خواهد شد اما به دلیل جمع‌بندی نهایی اعلام رسمی تا اواسط روز شنبه پس از انتخابات به طور می انجامد.
وی با اشاره به جمعیت بیش از 180 هزارنفری شهرستان قوچان گفت : واجدین شرایط شرکت در انتخابات 70 درصد جمعیت شهرستان را تشکیل داده که از این تعداد، چهار هزار نفر رأی اولی‌ هستند.
فرماندار قوچان تعداد افراد ثبت نامی برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان را یک هزار و 79 نفر اعلام کرد و افزود :در حال حاضر از این میزان پس از احراز صلاحیت و انصراف برخی کاندیدا تعداد یک هزار و 6 در گردونه رقابتها حضور دارند که از این از این تعداد 107 نفر برای کسب هفت کرسی شهر قوچان رقابت می کنند.
قامتی بابیان اینکه 30شعبه در بخش باجگیران و 140 شعبه در بخش مرکزی آمادگی برگزاری انتخابات رادارند گفت: میانگین افراد حاضر در روز اخذ رأی برای هر شعبه در حوزه‌های نظارتی ، اجرایی ، بازرسی و امنیتی 20 نفر خواهد بود که نشان از تلاش برای صیانت از آرا دارد .
وی افزود : به‌منظور جلوگیری از تخلفات احتمالی انتخابات در روز اخذ رأی سه پست ایست بازرسی در مبادی ورودی و خروجی این شهرستان دایر می شود.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود.
6012/7501 خبرنگار: حبیبه احسنی** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.