به گزارش ایرنا، جاسم جادری پنجشنبه با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت امام زمان حضرت مهدی (عج) ،افزود:با ظهور امام زمان (عج)به عنوان منجی عالم بشریت حکومت عدل و داد در جهان برپا می شود.
وی ادامه داد: ما منتظران ظهور حضرت ولی عصر (عج) باید شناخت بیشتری از فلسفه غیبت و ظهور این امام بزرگوار پیدا کنیم و تلاش کنیم تا جزئی از یاران حقیقی امام زمان باشیم.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: حضرت مهدی (عج) با ظهور خود دنیا را از توطئه و تهدیدات نجات می دهد و جهان را به صلح و آرامش خواهش رساند و با ظهور امام زمان ریشه ظلم و فساد در تمام دنیا برچیده می شود.
جادری هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت و با قدردانی از زحمات این سربازان، بیان داشت: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون فداکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) است و با تلاش شبانه روزی این سربازان امروز در کشور مشکل امنیتی نداریم.
وی بیان داشت: با وجود ناامنی هایی که در کشورهای اطراف ما وجود دارد اما چشمان بیدار و اراده قوی سربازان گمنام امام زمان (عج) موجب شده تا ایران اسلامی در امنیت کامل باشد.
بنابه گفته اتساندارهرمزگان دراین استان نیز به دلیل وحدت رویه دستگاه های امنیتی و رشادت سربازان گمنام امام زمان (عج) حتی یک مورد ناامنی نداشته ایم که از فداکاری این بزرگواران قدردانی می کنم.
6048
انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.