به گزارش دوشنبه خبرنگار ایرنا از روابط عمومی کشتیرانی جمهوری اسلامی ،این شناور در اولین سفرخود به بندرعباس maiden call ) 998) دستگاه کانتینر تخلیه و 607دستگاه بارگیری کرد وقرار است بطور منظم خط منظم کشتیرانی از بندر کاندلای هند به بندرعباس برقرارشود.
بندر کاندلا به واسطه متصل شدن به شبکه ریلی هند و فاصله کمتر نسبت به دیگر بنادر هندوستان از مزیت نسبی رقابتی مناسبی برخوردار وهزینه های عملیاتی آن نیز برای صاحبان کالا کمتر از بنادر دیگر است.
با انعقاد این قرارداد، سرویس منحصر بفرد کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از بندر کاندلای هندوستان برقرار شد و بدین ترتیب صاحبان کالا حق انتخاب دیگری علاوه بر بنادر ناواشیوا و موندرا خواهند داشت که کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران آن بنادر را هم به طور کامل تحت پوشش حمل مستقیم دارد.
همچنین بندرکاندلا نسبت به بنادر دیگر هندوستان فاصله کمتری با مراکز تولید و مصرف بار این کشور دارد و پیش بینی می شود با برنامه ریزی انجام شده ماهانه چهارفروند کشتی در این بندر پهلوگیری کند.
شرکت کانتینری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برقراری مجدد سرویس ایران ـ هندوستان ـ اروپا و اتصال مستقیم بنادر از هندوستان به بنادر اروپایی را در برنامه خود دارد که به زودی عملیاتی خواهد شد.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.