به گزارش ایرنا، محمود مظفر سه شنبه در نشست با خبرنگاران پیرامون برگزاری بیست وششمین اجلاس سراسری نماز به میزبانی هرمزگان افزود: راه اندازی کانال قرار 17 برای همه سنین در جهت ترویج و اهمیت بیشتر به اقامه نماز اول وقت بوده و کانال صدف نیز نخستین کانال تخصصی ویژه بانوان با موضوع نماز و سبک زندگی و پرداختن به احکام زنان است.
وی بیان داشت: کانال صدف نیز ویژه کودکان و نوجوانان است که با هدف پاسخ به سوال ها و شبهه های حوزه نماز، شیوه های دعوت فرزندان به نماز و نماز، خانواده و تربیت راه اندازی شده است.
قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور همچنین به برگزاری بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با عنوان 'نماز و فضای مجازی' به میزبانی هرمزگان خبر داد و گفت: هماهنگی برای زمان و مکان برگزاری این اجلاس در بندرعباس در نشست عصر امروز با استاندار و مدیران ستادهای اقامه نماز استان های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی، سیستان و بلوچستان و کرمان اعلام می شود.
وی تولید محتوا فضای مجازی را یکی دیگر از اولویت های ستاد اقامه نماز در سال جدید دانست و عنوان کرد: به همین منظور در بیست و ششمن اجلاس نماز در هرمزگان بنا داریم که بهترین تولیدات محتوا فضای مجازی را انتخاب کنیم.
قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور اضافه کرد: اخیرا در جشنواره ای که با محوریت استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد، 2 هزار و 300 اثر محتوا در فضای مجازی ارائه شد که امیدواریم این تعداد تا برگزاری 26مین اجلاس سراسری نماز در هرمزگان که هدف پوشش یک میلیون مخاطب است، افزایش پیدا کند.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.