به گزارش خبرنگار ایرنا، الله مراد عفیفی پور چهارشنبه در مراسم تجلیل از خادمان سفرهای دریایی نوروز 96 در هرمزگان ، گفت: با این کار می توان بر اساس ظرفیت های داخلی، اشتغال پایدار ایجاد کرد که نقش تعاونی ها و فرماندهان و خدمه شناورها در این زمینه بسیار موثر است.
وی بیان داشت: طی 21 روز اجرای طح نوروزی امسال،افزون بر چهار میلیون و 800 هزار نفر سفر ترابری مسافر و گردشگر و همچنین جابجایی بیش از 560 هزار دستگاه خودرو در کمال صحت و سلامت انجام شد.
عفیفی پور افزود: 28 دستگاه اجرایی در استان به عنوان اعضای کمیته حمل و نقل دریایی به ریاست اداره کل بنادر و دریانوردی پشتیبانی از سفرهای دریایی در ایام تعطیلات نوروز را بر عهده داشتند که خوشبختانه این سفرها بدون سانحه و بصورت ایمن انجام شد.
فرماندار بندرعباس نیز در این مراسم گفت: برای تحقق شعار 'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال' در استان هرمزگان باید رونق گردشگری دریایی بصورت جدی مورد توجه قرار گیرد و همه دستگاه ها باید برای ایجاد اشتغال در حوزه دریایی تلاش کنند.
احمد پویافر تصریح کرد: نظم و انضباط سفرهای دریایی در بندر شهید حقانی به عنوان بزرگترین پایانه مسافری دریایی کشور بسیار عالی است.
این مقام مسئول ادامه داد: طی سال های اخیر، سازمان بنادر با حمایت بی قید و شرط از صنعت مسافرت های دریایی، شناورهای استاندارد را جایگزین قایق های غیراستاندارد کرده تا سفرهای دریایی با اطمینان و آرامش خاطر بیشتری انجام شود.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.