به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی بندرعباس، محمدامین صباغی زاده اظهارداشت: در سالی که گذشت بسیاری از مشکلات فعالان اقتصادی با کمک و همیاری بخش خصوصی مطرح و به گوش مسئولان رسید و راهکارهای لازم برای حل مشکلات اتخاذ شد.

وی بااشاره به بخشودگی مالیات‌های زیر یک صدمیلیون تومان و حل مشکلات ضمانت نامه‌های بیمه‌ای در سال گذشته،افزود: این مشکلات با همکاری فعالین اقتصادی به ویژه اتاق ایران حل و فصل شدوانگیزه را به سرمایه گذاران بازگرداند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس ادامه داد: باتمام برنامه هایی که برای تسهیل در امر اقتصاد اجرا شده اما با این وجود راه برای فعالین اقتصادی هنوز ناهمواره و دارای دست انداز است.

صباغی زاده یادآورشد: جای بخش خصوصی همچنان در تصمیم گیری ها خالی است و امید می رود در سال جدید باهمکاری نمایندگان درخانه ملت راه برای ورود بخش خصوصی در تصمیم گیری هاباز و هموار شود.

وی تاکید کرد: بخش خصوصی هنوز در کشور ما جان نگرفته و این در حالی است که در کشورهای دیگر بخش خصوصی زمام امور را در دست گرفته و حرف نخست را می‌زند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس گفت: تنها خواسته بخش خصوصی اجرای کامل اصل 44 قانون اساسی و ورود بخش خصوصی در تصمیم گیری های کلان است چرا که بخش خصوصی همچنان در پیچ و خم‌های اداری و قوانین دست و پاگیر و قت و سرمایه خود را از دست می دهد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 611975
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.