محسن ضیایی پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دنبال هشدار هواشناسی هرمزگان نسبت به ورود سامانه ناپایدار بارشی به استان و احتمال بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر، هفت سالن ورزشی و مدرسه در بندرعباس برای اسکان اضطراری گردشگران در نظر گرفته شده است.
وی خاطرنشان کرد: اقدامات لازم برای شرایط اضطراری انجام شده و در بحث اسکان مسافران در صورت بارندگی، مشکل خاصی نخواهیم داشت.
لازم به ذکر است، اداره کل هواشناسی هرمزگان دیروز چهارشنبه دوم فروردین ماه با صدور اطلاعیه شماره یک، نسبت به ناپایداری شرایط جوی و دریایی استان از امروز تا چند روز آینده هشدار داد.
در این اطلاعیه آمده است:فعالیت این سامانه به تناوب تا اوایل سه شنبه هشتم فروردین ماه سبب ناپایداری جوی و دریایی در استان خواهد شد.
اداره کل هواشناسی هرمزگان در این اطلاعیه اعلام کرده است: این ناپایداری ها موجب افزایش ابر، رگبار باران و رعد و برق، تند باد لحظه ای و مواج شدن دریا خواهد بود.
در اطلاعیه مذکور آمده است: فعالیت این سامانه بارشی در اکثر نقاط استان و شدت آن بیشتر برای روز شنبه در مناطق ساحلی و جزایر خلیج فارس خواهد بود که با آبگرفتگی در این مناطق همراه خواهد شد.
اداره کل هواشناسی هرمزگان اعلام کرده است: در مدت مذکور دریا با وزش بادهای نسبتا شدید جنوب شرقی مواج و متلاطم خواهد بود و توصیه می شود با توجه به ناپایداری های جوی و دریایی تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارات احتمالی صورت گیرد.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.