سرهنگ علی اسفندانی پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود:45دستگاه دوربین سرعت سنج سیار و 40دستگاه دوربین سرعت سنج ثابت برای سنجش و ثبت سرعت خودروهای در حال تردد و اطمینان از سرعت مطمئن و قانونی آنها به کار گرفته شده است.
وی ادامه داد: از 25اسفند تاکنون، تعداد جان باختگان تصادفات منجر به فوت در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 70 درصد کاهش داشته است.
سرهنگ اسفندانی بدون اشاره به آمار اظهار داشت:تعداد مجروحان سوانح جاده ای در هرمزگان در همین مدت یک نفر افزایش یافته است.
فرمانده قرارگاه پلیس راه هرمزگان محورهای شمالی استان به دلیل ورود مهمانان نوروزی از استان کرمان به سمت بندرعباس و محور بندرعباس به سمت بندرخمیر به دلیل عزیمت مسافران به سمت جزیره قشم از بندر پهل را پرترددترین محورهای نوروزی هرمزگان معرفی کرد.
سرهنگ اسفندانی از رانندگان خواست با رعایت قانون و به ویژه پرهیز از سبقت و سرعت غیرمجاز، ایمنی و آرامش سفر نوروزی خود و همراهانشان را افزایش دهند.
توجه به جلو و رانندگی نکردن هنگام خواب آلودگی از دیگر توصیه های این مقام انتظامی بود و اضافه کرد:تجربه نشان داده،کارهایی مانند خوردن تنقلات، بلندکردن صدای وسایل صوتی خودرو و حتی صحبت با همراهان تاثیرچندانی در بیدارماندن رانندگان هنگام خستگی و خواب آلودگی ندارد و بهترین راه ،استراحت مناسب و کافی است.
2094
خبرنگار و انتشاردهنده:هومن محمدکرمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.